IULIUS a lansat anul aesta un concurs de artă, dedicat comunității artistice ieșene, pentru lucrarea de artă ce va fi expusă în parcul Family Market Miroslva. În total au fost înscrise 11 concepte, care au fost jurizate de către o comisie de specialitate, formată din Felix Aftene, Preşedinte al Uniunii Artiştilor Plastici din România – Filiala Iaşi; Maria Bilașevschi, critic de artă; Valentina Druțu, director al Muzeului de Artă de la Palatul Culturii.

Jurizarea a avut la bază criterii precum: preluarea creativă a unor elemente din cadrul brandingului și individualizarea conceptului în acord cu personalitatea comunității, inovație și originalitate, estetică, imagine profesională, cromatică rezonantă proiectului în care va fi amplasată creația, descrierea conceptului creativ, impact vizual și mesaj.

Concursul de artă vizuală dedicat comunității artistice ieșene s-a încheiat


"Oda Bucuriei"

Conceptul lui Vladlen Babcinețchi este câștigătorul ales de public.

Celelalte două concepte finaliste sunt

„Mărinimie”, ideea lui Chiriac Chiriac

Schița lui Dan Cebotari