Compania IULIUS organizează un concurs de idei adresat artiștilor plastici din județul Iași. Toți cei interesați trebuie să trimită un proiect desenat, cu toate detaliile de execuție, care să se încadreze armonios pe amplasamentul indicat. Câştigătorul va fi premiat cu suma de 2.000 EUR și va superviza realizarea și implementarea proiectului câștigător.

Următoarele 10 propuneri considerate cele mai bune vor intra în expoziția finaliștilor, organizată în Atrium Palas Mall, după desemnarea câștigătorului.

Tema

Concursul de artă vizuală, cu tema „Familia”, are scopul de a aduce arta în rândul comunităților în dezvoltare, fiind o oportunitate pentru mediul creativ local de exprimare spre publicul larg, într-o manieră inovativă.
Pentru că noul proiect Family Market va fi parte din comunitate, ne dorim o lucrare artistică simbol pentru locuitori.

De ce „Familia”?
Pentru că reprezintă o valoare pentru fiecare dintre noi, sinonimă cu afecțiunea, încrederea, respectul și înțelegerea. În același timp, înseamnă comunitatea în care locuim și care ne oferă un sentiment de coeziune, de acceptare, de siguranță, ce vine în completarea a tot ceea ce ne ajută să ne dezvoltăm. Imaginează-ți un simbol creativ care să transmită emoția acestor legături, un mesaj care să poată fi perceput empatic de orice privitor.

Lucrarea va fi expusă în aer liber în cadrul proiectului Family Market situat în Miroslava și va fi prevazută cu toate măsurile de siguranță.

Jurizarea

Cele 5 criterii de evaluare ale fiecărui proiect:

  • Preluarea creativă a unor elemente din cadrul brandingului și individualizarea conceptului în acord cu personalitatea comunității
  • Inovație și originalitate
  • Estetică, imagine profesională, cromatică rezonantă proiectului în care va fi amplasată
  • Descriere concept creativ
  • Impact vizual și mesaj

Juriul de specialitate va desemna 3 finaliști, care vor fi votați și de public, printr-un sistem ce va fi anunțat ulterior.

Câştigătorul va fi desemnat pe baza voturilor publicului (50%) şi a voturilor juriului (50%).

Proiectele vor fi notate pe fiecare criteriu, cu puncte de la 1 la 10.

Primele 3 vor intra în finală cu notele obținute prin media aritmetică a punctajelor obținute pe fiecare criteriu de evaluare (1-10). După votul publicului, primul clasat va obține nota 10, iar următorii doi vor fi notați proporțional. Câștigătorul va fi stabilit prin media celor două punctaje.

Participanții

Artiști consacrați, cei mai buni studenți din anii terminali ai Universității Naționale de Arte „George Enescu” din Iași, Facultatea de Arte Vizuale și Design, generațiile noi de artiști.
Practic, concursul se adresează tuturor artiștilor, cu experiență sau la început de drum, al căror talent poate lua forma unei lucrări de artă inedite, moderne și de impact, indiferent de tehnica de exprimare.

Vreau să mă înscriu la concurs!

Descarcă detaliile tehnice cu privire la locul de amplasare a obiectului artistic în cadrul proiectului Family Market Miroslava.

Perioadă concurs

Înscriere proiecte
16 apr - 23 mai
Centralizare înscrieri
24 - 28 mai
Desemnare 3 finaliști
29 mai - 4 iunie
Votarea finaliștilor
7 - 20 iunie
Ceremonie online de premiere în direct pe Facebook, speech juriu, anunţare câştigător
24 iunie, ora 20.00
Producerea efectivă a lucrării, asistență asigurată de câștigător
25 iun -1 oct

Înscrie-te la concurs completând formularul de mai jos:

Vă rugăm să încărcați un document Word care să nu depășească 5 mb
Vă rugăm să încărcați un document PDF care să nu depășească 10 mb

  • Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne scrieți la adresa concurs@iuliusmall.com sau să ne contactați telefonic: 0747099654
  • Concursul este adresat artiștilor din județul Iași. Poți participa la concurs dacă momentan locuiești în județul Iași și poți dovedi acest lucru sau dacă ai urmat o formă de învățământ (școală, facultate) din județul Iași.